10 dienų lieknas pilvas, Sekite mus:


Šios gudrybės vos per 6 dienas padarys jūsų pilvą plokščią!

Ši mitybos užduotis - deginti riebalus talijos, pilvo srityje ir subalansuoti žarnyno darbą. Idealu - 5 kartus per dieną, kas ,5 val.

Kaip jus manot, kodel tas pilvas issiputes?

Dietos pilvuko mažinimui pavyzdys: Pusryčiai: kietai virtas kiaušinis, skrudintos duonos riekelė 10 dienų lieknas pilvas keli obuoliai ar keli apelsinai Pietūs: g vištienso krūtinėlės be odelės ar g neriebios žuvies, vaisių salotos Pavakariai: daržovių sriubos lėkštė ar sriubos be mėsos Vakarienė: g ant grilio ar garų ruoštos jautienos, aplesinas.

Pratimai 1. Sėskite ant sofos krašto, rankomis atsiremkite į sofą ir prieš save ištieskite kojas neliesdami grindų.

Pradžia Grožis Šios gudrybės vos per 6 dienas padarys jūsų pilvą plokščią!

Kojas sulenkite, pritraukite prie kūno ir vėl ištieskite. Kartokite 20 kartų.

numesti svorio kostiumas pašalinti po akimis riebalų sankaupas

Atsigulkite ant grindų ant nugarosgalva remiasi į sofą, rankomis įsikibkite į sofos kraštą ir imkite kilnoti kojas, sudarydami 90 laipsnių kampą su grindimis. Kartoti 20 kartų. Nekeiskite padėties.

10 dienų lieknas pilvas svarbiausi patarimai, kaip padidinti svorio metimą

Jei norite pailsėti, turite minutę. Gulėdami toje pačioje padėtyje sulenkite kojas per kelius ir bandykite jais paliesti krūtinę.

Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką. Vis dėlto KMI metodas nėra tikslus, nes net jei žmogus atrodo lieknas, tačiau ant pilvo turi sukaupęs riebalų, jam vis vien gresia didesnė ligų rizika. Pilvo riebalai tirpsta sunkiausiai, tačiau yra keli dalykai, kurie padeda sumažinti riebalų kiekį šioje srityje. Pateikiame 20 veiksmingų, moksliniais tyrimais pagrįstų patarimų iš portalo healthline. Valgykite kuo daugiau tirpių skaidulų Tirpios skaidulos sugeria vandenį ir tampa gelio pavidalo substancija, o tai padeda sulėtinti maisto slinkimą virškinimo traktu.

Truputį pasisupdami keliais palieskite krūtinę ir vėl padėkite kojas ant grindų. Pakeiskite padėtį.

Gulite ant nugaros, kojas užkeliate ant sofos. Suglaustomis rankomis pasiekite kelius ir grįžkite į pradinę padėtį. Gulėdami tokioje pat padėtyje rankas sunerkite už galvos ir iš eilės sukitės tai į kairę, tai į dešinę bandydami alkūne pasiekti priešingą dešinį ar kairį kelį.

100 svarų svorio metimo istorija riebalų degintojas svorio purtyti

Padėtis ta pati, tik rankos - prieš save. Darykite tą patį pratimą, tik dabar ranką bandome užkišti tai už dešinės, tai už kairės kojos.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Iš pradžių nebus paprasta kiekvieną pratimą kartoti po 20 kartų, tad pradėkite nuo 10 dienų lieknas pilvas krūvio — pirmą dieną darykite pratimus po kartus, antrąją — po 10, trečią — po 15 ir t. Stebėkite savo savijautą — pradėjus mankštintis greičiausiai ims skaudėti pilvo presą, tad vieną dieną pailsėkite. O po to ir vėl pirmyn pagal grafiką.