Ar ektomorfai gali lengvai prarasti riebalus, Reader Interactions


Susiję: Jillian Michaels sako, kad šie 6 paprasti patarimai padės jums prarasti svorio, kaip jūs esate "didžiausias nevykėlis" Shutterstock Daugelis iš mūsų gali iš viso susikurti į vieną iš trijų bendrų kategorijų pripažįstant, kad net šiose kategorijose yra daug įvairių formų ir dydžių.

Kūno sudėjimas yra išlaisvinimas, nes jis suteikia jums kažką sutelkti į gerą, liesos kūno masę.

Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas 4. Patys pagalvokite, argi gali skirtingo sudėjimo atletai treniruotis vienodai? Aišku kad ne! Skirtingas kūno sudėjimas labai skirtingai reaguoja į vieną ar tai kitą treniruočių programą. Tai kas tinka vienam, nebūtinai tinka kitam ir atvirkščiai.

Nesvarbu, kokia masto kalba, jei esate sveiko kūno sudėties diapazone, tu viskas gerai! Jūsų idealus kūno sudėjimas priklauso nuo jūsų tikslų.

numesti svorio Clif barai

Jei esate konkurencingas sportininkas, jūsų tikslas, greičiausiai, yra mažesnis kūno riebalų procentas dar kartą atsižvelgiant į jūsų somatotipątačiau nepamirškite, kad niekada neskatinsite nulinio riebalų, o mažesnis ne visada yra geresnis. SUSIJĘS: 4 Stiprumo mokymo rankos moterims Moterims natūraliai yra daugiau riebalų nei vyrams, nes turime didesnį pagrindinių riebalų kiekį riebalus, reikalingus kūno funkcijoms, formuojant reprodukcinį audinį, kad padėtų absorbuoti vitaminus, vartojamus skirtinguose maisto produktuose.

Kūno riebalų diapazonas optimaliai sveikatai yra nuo 14 iki 30 procentų moterų ir nuo 6 iki 25 procentų vyrams. Negalima per daug pakabinti ant apipjaustymo kas maža uncija, tačiau. Jei esate mažesniame kūno riebalų spektro pakraštyje, bet jūsų fitneso lygis patenka į bendrąjį fitneso lygį ar sportininką, jūs nesiekite gauti našumo, daugiausia dėmesio skiriant riebalų nuostolių.

Ir jūs galite tiesiog padaryti save serga. Taigi pirmiausia pradėkite nuo jūsų kūno tipo nustatymo. Štai kaip pradėti: Shutterstock Ectomorph Jūs linkęs būti ilgai trenktas ir ne itin raumeningas. Jūs galite būti "liesos riebalinės", o tai reiškia, kad esate santykinai mažas svoris ir arba mažas, tačiau vis dar turi didelį riebalų kiekį.

Ectomorphs yra kūno tipas, kuris yra labiausiai atsparus svorio augimui dėl greito metabolizmo.

Kultūrizmas - Kūno sudėjimo tipai

Kitaip tariant, ectomorphs dažnai gali persivalgyti, tuo pačiu priaugdamos ar net ne svorio. Žmonės su šiuo kūno tipu turi mažai pastebimą kūno riebalą, yra tik lengvai raumeningi ir turi mažą rėmą ir sąnarius.

Iš esmės jūsų genetinis makiažas riboja jūsų gebėjimą priaugti raumenų masę. Mokydami, sutelkite dėmesį į galios ir atsparumo ugdymą, kad galėtumėte stiprinti.

Ar ektomorfai gali lengvai prarasti riebalus

Norint maksimaliai padidinti kūno sudėtį raumeningumo padidėjimas, riebalų sumažėjimas kaip ektomorfą, valgykite geros kokybės riebalus, kurių vidutinio baltymo kiekis yra gramų per parą keturių valgių per dieną, jei turite ikimokyklinį maitinimą kartu su geros kokybės angliavandeniais. Pusryčiai yra pakankamai gaivieji, kad galėtumėte pietauti. Jei turite po pietų užkandžių, galbūt norėsite, kad jūsų vakarienė būtų šiek tiek lengvesnė nei čia parašyta. Ieškote paprastų sveikų pusryčių galimybių?

Ar ektomorfai gali lengvai prarasti riebalus šiuos 11 puikių būdų valgyti avokado skrudinta duona: Shutterstock Mesomorfas Jūs manote, kad yra didžiulė raumuo masė, o jūs paprastai proporcingai pastatyta.

Mesomorphai gali lengvai prarasti svorį, lengvai įsisavinti svorį, sugebėti greitą raumenį pastatyti ir dažniausiai pasigirti vertikalia laikysena. Šis kūno tipas turi ilgą liemens ir trumpų galūnių.

Moterys su mezomorfo kūno tipu yra stiprios ir sportiškos. Mesomorphs excel sprogiose sporto šakose, tai yra sportas, reikalaujantis energijos ir greičio.

Šio talento priežastis priklauso nuo raumenų mezomorfo tipų. Mesomorfai turi aukštesnį procentą greitų pluoštų ir pagreitina raumenų Ar ektomorfai gali lengvai prarasti riebalus nei bet kuris kitas kūno tipas. Iš esmės jūsų genetinis makiažas tinka galiai ir jėgai. Mokymams skirkite dėmesio vidutinio sunkumo ištvermės treniruotėms, intensyvaus intensyvumo treniruotėms HIIT ir plyometriškai.

Galite pridėti pilatesą ar jogą, kad galėtumėte ilgiau ištverti. Norėdami maksimaliai padidinti kūno sudėtį raumenų masės padidėjimą, riebalų praradimą kaip mesomorphą, valgykite geros kokybės riebalus su vidutinio sunkumo angliavandeniais ir laiko savo baltymų ir šakotosios grandinės aminorūgščių BCAA vartojimą. Valgyk savo įprastą prieš vakarienę ir vakaro užkandžius.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Sužinokite, kaip toniuoti visą kūną treniruočių metu iš mūsų svetainės "Moterų gairių į stiprybės mokymą!

Endomorfai yra kūno tipai, kurie labiausiai tikėtina, kad jie jaučiasi kaip trumpi šiaudai. Endomorfai natūraliai linkę turėti kreivą, išsamesnes figūras ir kovą deksimetilfenidatas mesti svorį savo kūno riebalų procentą. Labiausiai sudėtingas endomorfų iššūkis yra galimas išsiaiškinti, kad jie iš tikrųjų yra endomorfai.

Kai žinai, kad esate endomorfas, jūs žinote, kad gimėte tokiu būdu.

Gali būti sunku suprasti, kad jums labai lengva svorio. Jūs turite metabolitų tipą, kuris nėra atlaidus. Tačiau tai nereiškia, kad esate nutukęs būti antsvoriu ar netgi nutukusiu. Kaip endomorfas, jūs turite atlikti sąmoningas, suderintas pastangas, kad atliktumėte tai, ką jūsų keršto kūno svorio metimo patarimai turėtų atlikti automatiškai.

sudeginti riebalus per vieną mėnesį

Jei jūsų kūnas instinktyviai Ar ektomorfai gali lengvai prarasti riebalus jums judėti daugiau, turite įsitikinti, kad pratybos yra jūsų kasdieninės veiklos dalis. Jei jūsų medžiagų apykaita yra lėta, jums reikia valgyti tinkamą maistą, kuris pagreitins jūsų metabolizmą.

SUSIJĘS: 4 Stiprumo mokymo rankos moterims

Treniruotės, intensyvios veiklos, tokios kaip HIIT ir CrossFit, puikios, taip pat yra svorio mokymo ir vidutinio sunkumo ištvermės mokymo. Kaip endomorfą valgykite geros kokybės riebalus ir baltymus ir ribokite angliavandenių suvartojimą, kad maksimaliai padidintumėte kūno sudėtį sumažėjęs raumenų masės padidėjimas, sumažėjo kūno riebalų kiekis ir kontroliuotumėte insuliną ir cukraus kiekį kraujyje. Praleidus treniruotes ir treniruojančias dienas, pasimėgaukite pusryčiais per 45 minutes nuo atsipalaidavimo ir praleiskite užkandžius prieš ir po mokymo.

Būtinai švelninkite savo popietę iki apetito. Pritaikytas iš Roar.