Kaip emociškai pasiruošti mesti svorį


Adobe Stock Nors svarbiausia turėtų būti ne vienkartinis pasiruošimas vasarai, o gyvenimo būdo koregavimas. Jei norite suderinti abu tikslus, įsiklausykite į šiuos mitybos ir sveikos gyvensenos specialisto Artūro Sujetos patarimus.

Sėkmingai sulieknėti – misija įmanoma!

Kaip sveikai mesti svorį, kad išlaikytume raumenų masę, darbingumą ir energijos lygį? Per 3 mėnesius žmogus neturėtų numesti daugiau nei 10 kilogramų. Jei, tarkime, Jūsų tikslas yra sverti 60 kilogramų, šiuo metu sveriate 90 — pradėkite palengva.

Užsibrėžkite realiai įgyvendinamą tikslą, pavyzdžiui, sverti 80 kilogramų po trijų mėnesių. Atsikratyti pirmųjų 10 kilogramų visada lengviau, juk vien pakeitę mitybos įpročius ir dienos režimą, jau pirmą savaitę galite numesti keletą kilogramų.

kaip emociškai pasiruošti mesti svorį gorilos musonas svorio metimas

Vėliau kas mėnesį beliks nusimesti po kilogramus. Svarbu, kad svoris kristų riebalų, o ne raumenų masės sąskaita. Norėdami išlaikyti raumenų masę, turėtumėte laikytis aiškios mitybos ir treniruočių programos.

Pasiruošimas vasarai: kaip sveikai atsikratyti antsvorio? Vienas aktualiausių klausimų artėjant vasarai — kaip numesti svorio ir pasitikėti savimi vilkint maudymosi kostiumėlį.

Stiprinant raumenis, metant svorį organizmas turėtų gauti pakankamai baltymų, kurie reikalingi raumenų atsistatymui. Didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas subalansuotai mitybai, turinčiai pakankamą kasdien reikiamų suvartoti maistinių medžiagų kiekį, t. Koks yra rekomenduojamas sveikas mitybos režimas?

Nesvarbu, laikotės dietos ar ne, rekomenduojama valgyti 3—5 kartus per dieną, maždaug kas valandas.

kaip emociškai pasiruošti mesti svorį lieknėjantys posakiai

Trys valgymai turėtų būti pagrindiniai, tarp jų du lengvesni užkandžiai. Rinkitės įvairų maistą, daugiau skaidulų ir baltymų turinčius produktus.

Nuorodos kopijavimas

Gerkite pakankamai skysčių, rinkitės vandenį ar nesaldintą arbatą 1 cm žmogaus ūgio kasdien būtini 10 kaip emociškai pasiruošti mesti svorį vandens. Svarbu ir skaičiuoti suvartojamų kalorijų kiekį, kaip emociškai pasiruošti mesti svorį vieną ar kelis dienos valgymus galite pakeisti specialiu pakaitiniu maistu, kuris turi konkretų kalorijų kaip emociškai pasiruošti mesti svorį.

Ką daryti, jeigu net ir laikantis sveikos mitybos bei sporto režimo rekomendacijų, svoris nekrenta? Retesniais atvejais gali būti kaltos paslėptos ligos, pavyzdžiui, skydliaukės hormonų disbalansas.

kaip emociškai pasiruošti mesti svorį kas netenka riebalų

Tačiau dažniausiai būna netinkamai pasirinkta mitybos strategija, mažas fizinis aktyvumas, klaidingai pasirenkami treniruočių krūviai. Gal tiesiog valgote nereguliariai, skubėdami, dažnai užkandžiaujate?

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Jūsų maisto porcijos didelės, labai kaloringos, valgote daug saldumynų, pagrindinį valgymą nukeliate į antrąją dienos pusę? O gal kaltas bendras organizmo išsekimas, miego trūkumas, darbo režimas, stresas, alkoholis? Gamintojo archyvas Dažnai visą dieną laikantis sveikos mitybos režimo palūžtama vakare.

Kaip atsilaikyti? Jei jus kamuoja neįveikiamas alkis, pagalvokite, kodėl. Jeigu paskutinį kartą valgėte prieš 5 valandas, galbūt nukrito cukraus kiekis kraujyje, o tai labai dažnai ir yra nekontroliuojamo alkio jausmo priežastis.

Pasiruošimas vasarai: kaip sveikai atsikratyti antsvorio? | pajuriolaidojimonamai.lt

Turėkite nekaloringų užkandžių, kurie dienos eigoje padėtų numalšinti alkį. Grįžę į namus atsipalaiduojame, maistu norime numalšinti ne tik alkį, bet ir dieną patirtą stresą.

kaip deginti riebalus kūne riebalų nuostolių galia

Vakare reikėtų rinktis nekaloringą, baltyminį maistą. Valgykite lėtai, nes sotumo jausmas dažnai vėluoja. Paskutinis valgymas turėtų būti bent 2 val. Kaip kovoti su emociniu alkiu?

kaip emociškai pasiruošti mesti svorį

Emocinis valgymas — labai aktuali problema, įvairiais lygiais nagrinėjama dietologų, psichologų ir net psichiatrų. Tačiau emocinį valgymą vertinant kaip gana gerai kontroliuojamą sutrikimą ir atsižvelgiant į tai, kaip tokį elgesį vertina pats žmogus, galima išskirti kelis svarbius aspektus. Svarbu stebėti, kada griebiatės maisto, nors tikrai nesate alkanas.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Supykote, jaučiate nerimą, o gal priešingai džiaugsmą? Ar tikrai savo vertybių bei poreikių piramidėje malonumą ir apdovanojimus siejate tik su maistu? Jei taip, pradėkite keistis. Tiesa, kad kramtydami lengviau nusiraminame, tačiau kramtyti galima ir kramtomąją gumą. Puikiai nuramina ir sportas, pasivaikščiojimas gryname ore.

Fizinis aktyvumas — puikus neigiamų emocijų kontroliavimo įrankis, sėkmingai mažinantis stresą. Svarbu nepulti panikuoti, jei laikydamiesi mitybos plano neištvėrėte ir vieną dieną persivalgėte. Tai nereiškia, kad praradote viską, ką buvote pasiekę.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Iš pradžių pakeiskite kelis paprastus dalykus pamėginkite padaryti iškrovos dieną, pradėkite sportuoti, pabendraukite su draugais, ir vien tai padės kontroliuoti emocijas drauge kontroliuojant ir suvartojamų kalorijų kiekį. Ar normalu nuolat jausti alkį, kai metame svorį? Alkis — natūralus ir normalus reiškinys, tačiau jis turi būti kontroliuojamas, kol organizmas adaptuojasi prie naujų mitybos įpročių ir sumažinto kalorijų kiekio.

Jei buvote įpratę valgyti daug, kaip emociškai pasiruošti mesti svorį, kad jūsų kūnui prireiks laiko, kol valgant mažesnėmis porcijomis alkis atsitrauks. Kai kuriais atvejais pagelbėti gali ne tik stiklinė vandens, bet ir daugiau skaidulų bei ląstelienos turintis maistas, kuris taip pat ilgesniam laikui užpildys skrandį.

kaip emociškai pasiruošti mesti svorį

Jis padeda formuoti mitybos režimą, koreguoti maisto raciono bei suvartojamų kalorijų kiekį.