Kaip mes numetame svorį natūraliai


Namai » Laikykitės formos » Nakčiai valgiau saldainius. Turėkite saldumynų nakčiai: ką galite valgyti prieš miegą Nakčiai valgiau saldainius. Turėkite saldumynų nakčiai: ką galite valgyti prieš miegą Patikrinti savo valią yra labai paprasta - prieš miegą jums tiesiog reikia pasiūlyti pyrago gabalėlį ar šokolado batonėlį.

Tik dabar Galbūt pasekmės nėra tokios kenksmingos, kaip mes manėme anksčiau? Ar galima nakčiai valgyti saldainius? Žemiau rasite privalumus ir trūkumus - nuspręskite, kurioje pusėje esate! Nauda: pakeliama Depresijos metu pati ranka pasiekia šokoladą? Jūsų kūnas žino, ką jis daro - įprastas šokolado sausainis yra pastebimas padidinti serotonino kiekį, "Laimės hormonas".

Be to, saldumynai, tokie kaip medus, šokoladas ir džiovinti vaisiai, suteikia energijos, palaikančios jus sunkiu gyvenimo periodu. Papildomos energijos reikės kovoti su stresu, o atsikratę jo turėsite galimybę atsipalaiduoti giliau ir geriau išsimiegoti. kaip mes numetame svorį natūraliai

NATŪRALUS ŽMOGAUS MAISTAS

Žala: prideda svorį Kita vertus, to paties serotonino ir jo teikiamo malonumo dėka saldumynai virsta savotišku narkotiku. Arbata su pyragu nakčiai ar šokolado gamyba lovoje - laikui bėgant tai tampa įpročiu, kurio ne taip lengva įveikti. Ir dabar jūs nuvalote jį, kai kas nors jums primena, kad skanus bandelė yra didžiulis kalorijų kiekis. Tačiau miego metu jūsų kūnas tiesiog neturi kur jo išleisti!

Taigi jie lieka - kaip papildomi kūno riebalai Privalumai: Maistas smegenims Ar žinojai, kad tamsus šokoladas padidina IQ?

  • Prep ir riebalų nuostoliai
  • Riebalų deginimas 2 tipas
  • Nakčiai valgiau saldainius. Turėkite saldumynų nakčiai: ką galite valgyti prieš miegą

Jis užima lyderio poziciją tarp produktų, turinčių įtakos smegenų veiklai. Tačiau atminkite, kad šokoladas turi būti kartus - kaip mes numetame svorį natūraliai yra riebalų perteklius, o jie, priešingai, trukdo susikaupti. Paprastai tariant smegenų ląstelės maitinasi gliukoze   - kiekvieną dieną jiems reikia apie g.

Žala: Pavojus dantims Kadangi po vakarienės esate per daug tingus valytis dantis - nenustebkite, kai jie pradeda skaudėti. Faktas yra tas saldus sukelia fermentacijos procesądarant žalą danties emaliui ir dantų ėduoniui. Be abejo, šiame procese dalyvauja ne tik cukrus, tačiau sistemingas jo vartojimas akivaizdžiai padidina riziką laikui bėgant įsigyti užpildų kolekciją. Nauda: jaunystės paslaptis Vaikai paprastai nesiryžta išpažinti savo meilės saldumynams.

Suaugusiesiems padėtis sudėtingesnė: dėl tam tikrų priežasčių tarp jų yra daug mažiau saldžių dantų. Ponios, tačiau leistina nedidelė saldainių ar šokolado formos silpnybė Ir teisingai! Moterys, kurios neneigia savo saldumynų, yra mažiau jautrios nudžiūvimui! Angliavandeniai padeda papildyti estrogeno kiekįkurių trūkumas vis labiau jaučiamas su amžiumi. O medus, slyvos, razinos ir tamsus šokoladas yra vertingi antioksidantų šaltiniai.

Verta įsidėmėti: 20 priežasčių, kodėl nekrenta svoris

Žala: Stiprumo testas Visa gamta ilsisi, o jūsų kasa veikia gamindama insuliną - štai kas nutinka naktį, jei prieš miegą teko paragauti ką nors saldaus o, be to, dažnai ir riebaus. Be to, esant nuolat aukštam gliukozės kiekiui kraujyje, gali nukentėti kraujagyslių sienelės. Todėl, jei sergate cukriniu diabetu, turite aukštą cholesterolio kiekį ar turite kitų sveikatos sutrikimų, tai būtina   aptarkite su gydytoju   leistinas saldumo kiekis jūsų racione.

Kaip matote, naktį valgydami saldainius turėtumėte būti atsargūs, ir, žinoma, neturėtumėte to paversti naktiniu ritualu.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT

Gerai, jei jūsų gyvenimo būdas apima ne tik gastronominius džiaugsmus, bet ir visavertį fizinį aktyvumą. Tuomet bus darbas dėl papildomų kalorijų, o tas, kuris sunkiai dirbo dienos metu, miegos daug geriau!

Patekęs į sapną, žmogaus kūnas tęsia savo veiklą.

kaip mes numetame svorį natūraliai

Tuo pačiu metu smegenys dirba gana aktyviai, sudarydamos planus ateinančiai dienai. Kai žmogus užmiega, jo kūne toliau vyksta gyvybiniai procesai. Smegenys rūšiuoja ir tinkamai apdoroja visą sąmoningą ir nesąmoningą informaciją. Prasideda hormonų sintezės procesas, o odos receptoriai atkuria jų jautrumą.

kaip mes numetame svorį natūraliai

Žmogui pakanka atsipūsti darbo metu ar tiesiog atsipalaiduoti, kad atsipalaiduotų ir palengvintų raumenų įtampą. Tačiau smegenims reikia geresnio atsipalaidavimo ir jos tikrai ilsisi tik žmogaus miego metu.

Todėl naktį reikia vartoti daug vaistų ir dietinių produktų. Būtent tada, kai žmogus sapnuoja, jo kasa pagamina didžiausią kiekį insulino. Naktį organizme susidaro toks cukraus kiekis, kuris leidžia efektyviai ir labai greitai pasisemti reikiamos energijos kitą rytą.

Jei nepanaudotų cukraus likučių lieka, jie virsta riebalais. Todėl dietologai nerekomenduoja naktį valgyti saldaus, riebaus maisto ir alkoholio. Į tą patį kūno bruožą atsižvelgiama gaminant anticeliulitinius kremus, kurie tapo populiarūs.

Jie taip pat turėtų būti tepami prieš pat miegą, nes juose yra komponentų, kurie gali sulaikyti pernelyg susiformavusį cukrų, kad jis netaptų riebalais. Kepenys taip pat yra aktyvesnės naktį, nei tada, kai žmogus atsibunda. Kad vaistai nuo per didelio tulžies susidarymo tinkamai veiktų, gerkite juos per naktį.

numesite svorio per mėnesines

Tas pats pasakytina apie priemones, kuriomis siekiama sumažinti kaip mes numetame svorį natūraliai sulčių rūgštingumą. Į šį faktą reikia atsižvelgti žmonėms, kenčiantiems nuo skrandžio opos ar gastrito. Tokių vaistų, kaip kortikosostonas, kurie yra hormoninės ir priešuždegiminės medžiagos, nerekomenduojama vartoti naktį, kad būtų išvengta jų šalutinio poveikio. Bet jūs galite vartoti riebalų nuostolių kantrybė vaistus prieš miegą, daugelis jų turi šoninių miego tablečių.

Hormonų sintezė aktyviausia naktį. Kadangi smegenys nesąmoningai yra pasirengusios formuoti tokių medžiagų atsargas, todėl jų visada pakanka kasdieniam vartojimui. Taigi, pavyzdžiui, adrenalinas, vadinamas streso hormonu, gaminamas antinksčių žievėje. Dažniausiai tai daroma naktį, kai jo vartoti nebūtina.

Bet aktyvaus žmogaus gyvenimo metu jis išleidžiamas visada, kai tam yra kaip mes numetame svorį natūraliai pagrindas. Be to, kortizolis sintetinamas antinksčiuose. Tai būtina metabolizmui reguliuoti.

Miego metu taip pat gaminamas specifinis hormonas, vadinamas somatotropiniu. Fizinis žmogaus augimas priklauso nuo to. Todėl jie sako, kad sapne žmogus auga.

sveikatos problemos nuo svorio metimo numesti svorio iki 20 kg

Tas pats hormonas veikia ir kaulų atstatymą. Skydliaukę stimuliuojantis hormonas reguliuoja skydliaukę. Visi šie hormonai yra sintetinami per hipofizę ir daugiausia naktį. Ypatingas šios smegenų dalies aktyvumas stebimas kitą valandą po to, kai žmogus užmiega. Tačiau miego ar nakties metu kūnas patiria savotišką hormonų perkrovą.

riebalus deginantys skysčiai

O hormonų susidarymo ciklai prasideda iš naujo. Paprastai tai atsitinka nuo trijų iki keturių ryto. Todėl ryte žmogus prabunda tarsi atsinaujinęs ir daug energijos. Dauguma šiuolaikinių merginų bando sekti savo figūrą, lankosi sporto salėje, kur daug dėmesio skiriama kardio pratimams, taip pat tai, kad jos koncentruojasi į kojų ir sėdmenų raumenis, tačiau tuo pačiu nestebi savo mitybos.

Dėl to net elementarus klausimas, ar įmanoma naktį valgyti saldainius, yra gana aktualus.

Kaip numesti svorio

Mesti svorį, be abejo, griežtai draudžiama valgyti saldumynus, kaip ir daugelį kitų produktų, vien dėl to, kad, pirma, žmogus eina miegoti ir pailsėti, kūnas daro tą patį, o likę neapdoroti maisto gabaliukai yra tiesiog atidėti riebalams. Antra, visi saldūs maisto produktai veikia organizmą taip, kad staigiai padidėja cukraus lygis kraujyje, o tai reiškia energijos antplūdį, kuris vėliau greitai sumažėja; tokie energijos antplūdiai yra labai kenksmingi visam kūnui ir miego kokybei.

Jūs negalite naktį valgyti saldumynų - šią taisyklę turėtų atsiminti ir tie, kurie seka savo figūrą, ir tie, kurie ją jau laiko arti idealo. Be to, kas išdėstyta aukščiau, daugelis dietologų pabrėžia, kad kai kuriose šokolado rūšyse, pavyzdžiui, saldainiuose, yra gana didelis kofeino kiekis, kuris, vartojant didelius kiekius ir dažnai vartojant naktį, neigiamai veikia nervų sistemą.

Kad saldainių ir šokolado nereikėtų labiau norėti vakarais, kiekviena mergaitė būtinai turi žinoti, kas nutinka kūne, jei riebalų prarasti mergina naktį valgydavo saldainius o kaip mes numetame svorį natūraliai, jei ne vienas. Pirmas dalykas, kuris atsitinka kūne, yra sustabdyti augimo hormono išsiskyrimą, kuris ne tik paveikia bendrą kūno augimą, bet ir veikia riebalų deginimo procesą.

Šis poveikis bus atliekamas tik esant įprastam, standartiniam svorio metimas klaidingi teiginiai kiekiui kraujyje.

Jei bet koks cukrus patenka į organizmą, augimo nebus. Be to, organizme išsiskiria insulinas, pakyla hemoglobino lygis, o tai savo ruožtu pablogina miego kokybę. Vietoj saldaus maisto naktį visiems mitybos specialistams rekomenduojama valgyti gana daug brokolių beveik visi, kurie nori numesti svorio, naudoti šį produktą dėl jo sudėties ir eiti pėsčiomis, nors ir šiek tiek laiko.

Vandens nauda organizmui

Per laiką, praleistą gatvėje, dalis energijos bus sudeginama iš medžiagų, gaunamų iš brokolių, o atvykęs į namus kūnas pareikalaus papildomos energijos, kad atkurtų jėgas. Tačiau dėl žalios daržovės vartojimo alkio jausmas neatsiras, todėl atstatymas bus atliekamas iš sukauptų kaip mes numetame svorį natūraliai atsargų. Saldūs konditerijos gaminiai, saldūs vaisiai, šokoladas ir saldainiai nėra vieninteliai produktai, kurių nerekomenduoja dietologai vakaro valandomis, todėl turėtumėte žinoti visą sąrašą tų, kurie daro žalingiausią poveikį.

Pirmiausia į sąrašą turėtų būti įtraukta raudona mėsa, kuri, be abejo, naudinga kūnui, tačiau tuo pat metu ji turi reikšmingą trūkumą žmonėms, bandantiems sulieknėti: organizmas ją virškina labai ilgą laiką, todėl pamažu skaidomi kompleksiniai angliavandeniai bus naudojami kitiems tikslams.

Be to, raudonojoje mėsoje yra tirozino, kuris stimuliuoja smegenų veiklą, o tai neleis užmigti. Taip pat nerekomenduojama sriubos vartoti naktį, nes jų sudėtyje yra daug druskos, o tai neigiamai veikia bendrą mesti svorį ir teigiamai - riebalų nusėdimą.

Be to, žinoma, kad druska skatina dehidrataciją, todėl nenuostabu, kad žmonės, kurie naktį valgo sriubas, naktį atsibunda ištroškę. Naktį iš esmės negalima valgyti didelių porcijų indų, nes kūnas horizontaliai virškins maistą daug ilgiau nei vertikaliai. Daugelis gydytojų taip pat pataria, kad kaip mes numetame svorį natūraliai valgis būtų 2,5—3 valandos prieš miegą.

Kofeino poveikis aprašytas šiek tiek didesnis, tačiau šokolado jo yra daug mažesniais kiekiais nei tiesiogiai kavos ar panašių gėrimų, todėl jo gerti taip pat draudžiama.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta.

Tuo pačiu metu negalima gerti gazuotų gėrimų naktį, nes didžiulis cukraus kiekis juose taip pat neigiamai veikia bendrą kūno būklę tai taikoma ne tik vakarui, bet ir iš esmės vartojant soda. Apskritai, vakarui verta vartoti tuos maisto produktus, kuriuose yra minimalus angliavandenių ir riebalų kiekis bei plius optimalūs baltymai.

Reikalas vėlgi yra angliavandenių suskaidymas ir vėlesnis jų vartojimas. Tai ypač pasakytina apie paprastus angliavandenius, kaip mes numetame svorį natūraliai yra, pavyzdžiui, greitame maiste, visuose pačiuose saldžiuose kaip mes numetame svorį natūraliai gaminiuose ir pan. Paprasti angliavandeniai greitai prisotina kūną energija, kad jis galėtų būti naudojamas pagal paskirtį, tai yra, greitai suteiktų energijos. Kaip mes numetame svorį natūraliai kodėl kai kaip mes numetame svorį natūraliai sportininkai prieš aktyvią treniruotę neatsisakys perimti pusantros ar dvi valandos ko nors saldaus.

Kompleksiniai angliavandeniai yra naudingi pusryčiams ir priešpiečiams, vakare rekomenduojama sumažinti jų skaičių. Statybinė medžiaga, baltymai, turėtų būti vartojama tolygiai per dieną.

Schema: angliavandenių suvartojimo grafikas yra tiesi žemyn, o baltymai - horizontali. Daugelis profesionalių sportininkų, taip pat mitybos specialistai ir gydytojai pastebi, kad norint visiškai ir saugiai numesti svorio, būtina ne tik valgyti tinkamą maistą naktį, bet ir laikytis dienos meniu, nes net jei naktį nieko nėra, tada glostymas akivaizdu, kad tai nebus gera diena. Galbūt kam nors dabar jums pasakysiu baisią paslaptį, bet valgant saldumynus nėra jokio skirtumo.

Aš neturiu omenyje priešmokyklinio ir po treniruotės krūvio, čia jis yra svarbus. Bet visam likusiam - torto gabalas gali turėti mirtinų ar nemirtinų padarinių tiek figūrai, tiek valgymui naktį, tiek pusryčiams.

Atsakymas į pagrindinį klausimą: kiek galima numesti svorio per mėnesį?

Iš kur atsirado visas mitas, kad visi saldainiai, suvalgyti po šešių ar net po dvylikos, būtinai bus sudėti į šonus? Paaiškinkime vieną punktą: saldainiai paprastai linkę gulėti šonuose. Arba klubuose. Arba keliai.