Numesti svorio prieš menopauzę. Kaip nepadidinti svorio menopauzės metu: 3 pagrindiniai sėkmės komponentai


Pagrindinės mitybos taisyklės klimakteriniu periodu Sulaukus menopauzės labai svarbu valgyti kuo įvairesnį maistą, kad organizmas gautų visų jam būtinų elementų.

jaunas gyvenimo mišinys svorio metimui

Moterų racione numesti svorio prieš menopauzę nepakanka geležies ir kalcio. Vartokite daugiau kalcio turinčių produktų.

Apsilankymas pas gydytojus

Per dieną reikėtų pieno produktų porcijų — tai geras kacio šaltinis. Taip pat kalcio galima gauti su brokoliais, ankštinėmis kultūromis, konservuota lašiša, sardinėmis.

numesti svorio prieš menopauzę

Vyresnėms nei 50 metų moterims per dieną reikėtų gauti po mg kalcio. Vartokite daugiau geležies per dieną rekomenduojama suvalgyti po 3 porcijas geležies turinčių produktų.

Geriausia valgyti neriebią raudoną mėsą, paukštieną, kiaušinius, žalios spalvos daržoves, riešutus, pilno grūdo produktus.

Kaip numesti svorio 48 metų moteris

Rekomenduojama geležies norma per dieną menopauzės metu — 8 mg. Daugiau ląstelienos. Valgykite pilno grūdo duoną, dribsnius, kietagrūdžių kviečių makaronus,  šviežius vaisius ir daržoves.

Daugumai vyresnio amžiaus moterų per dieną reikia apie 20 g ląstelienos. Valgykite vaisius ir daržoves.

numesti svorio prieš menopauzę senamiestyje Scottsdale svorio netekimas ir sveikata

Kasdien į savo meniu įtraukite nuo 2 iki 4 porcijų vaisių ir porcijas daržovių. Skaitykite etiketes. Rinkitės tuos produktus, kurie yra naudingesni, sveikesni.

Klimaksas — su nuotaika, be raukšlių ir riebalų Parašė:   Dėl pagerėjusių gyvenimo sąlygų paskutiniais dešimtmečiais nuolat ilgėjo žmogaus amžius: šiuo metu vidutinė vyrų gyvenimo trukmė Lietuvoje yra 66 metai, vidutinė moterų gyvenimo trukmė — 77 metai. Moterys labiau rūpinasi savimi, turi mažiau žalingų įpročių, jos gyvena ilgiau, tačiau ar visada kokybiškai?

Gerkite daug vandens. Neįmanoma tiksliai pasakyti, kiek vandens jums reikia išgerti per dieną — tai priklauso nuo daugelio veiksnių jūsų mitybos, suvalgyto maisto kiekio, klimato, jūsų gyvenimo būdo ir t.

Kodėl svorio padidėjimas atsiranda menopauzės metu

Paprastai 8 stiklinės vandens per dieną daugumai žmonių laikoma norma. Palaikykite normalų kūno svorį. Jeigu turite antsvorio — atsikratykite jo.

numesti svorio prieš menopauzę

Tą galima padaryti sumažinus porcijas ir atsisakius riebaus maisto atsisakyti pusryčių, pietų arba vakarienės nereikia! Mažiau riebaus maisto. Sotieji riebalai didina cholesterolio lygį kraujyje ir širdies bei kraujagyslių ligų riziką.

Sočiųjų riebalų šaltiniai: riebi mėsa, nenugriebtas pienas, sūris ir kt. Taip pat cholesterolio lygį didina ir hidrinti riebalai, todėl jais taip pat nederėtų piktnaudžiauti jų yra aliejuose, margarine, keptuose produktuose.

Trenerė: ką daryti priaugus svorio menopauzės metu?

Mažiau cukraus numesti svorio prieš menopauzę druskos. Nepiktnaudžiaukite ir rūkytais gaminiais. Venkite alkoholinių gėrimų. Moterims leidžiama išgerti ne daugiau kaip vieną porciją per dieną ir net mažiau.

numesti svorio prieš menopauzę