Viso gyvenimo riebalų nuostoliai, Nuorodos kopijavimas


viso gyvenimo riebalų nuostoliai lengvai riebalų deginimo patarimai

Biudžeto: Kaip prarasti 5 svarų pilvo riebalų per 30 dienų - Turinys: Norite pjoviklio liemens. Jūs norite prarasti keletą svarų pilvo riebalų per palyginti trumpą laiką.

Problemos sureguliavimas

Šaudyk, jūs netgi mėgstate šešių pakelių abs. Tai puiku, nes sumažindami kūno riebalų procentą ypač kai prarandate visceralinius riebalus, pvz. Taigi, nors prarandate šiek tiek pilvo riebalų, tai padės jums atrodyti geriau, ji taip pat bus sveikesni. Negaliu mušti. Tačiau kūno riebalų kiekio sumažinimas nėra lengvas. Jei taip būtų, visi atrodytų taip. Bet jei sekate tinkamą programą, galite. Laikykitės toliau pateikto plano ir sumažinkite savo kūno riebalų procentą - ir prarandate kai kuriuos pilvo riebalų svarus.

Bet, pirma, paimkime keletą dalykų. Viso gyvenimo riebalų nuostoliai jūs galite nukreipti tam tikras kūno vietas, kad sukurtumėte raumenis toje srityje, jūs negalite nuspręsti tiesiog numesti svorio skrandyje, šlaunyse ar gale.

Dietos klaidos Moterys bando įgyti raumenis

Jis taip neveikia. Jūs negalite pašalinti poodinio kūno riebalų iš tam tikrų kūno vietų, atlikdami pratimus, nukreiptus į tas sritis. Padaryti šimtus crunches tikrai sustiprins jūsų abs, bet tai nesumažins jūsų liemens saugomų riebalų kiekio.

Norite prarasti svarų pilvo riebalų? Turėsite prarasti svorio svarą. Kai viso gyvenimo riebalų nuostoliai ateis iš skrandžio. Kai kurie iš jūsų kūno ateis. Tai nereiškia, viso gyvenimo riebalų nuostoliai neturime tam tikrų sričių, kur mes esame linkę įdėti riebalus. Jei įgysiu keletą perteklių svarų, atrodo, kad dauguma mano pilvo. Kiti žmonės linkę įsidėti į svarą savo šlaunyse ar gale. Žinoma, jie vis dažniau įgauna svorį, bet atrodo, kad tam tikroje viso gyvenimo riebalų nuostoliai jis atrodo lengviau.

Šoninėje pusėje, jei prarasiu penkis ar šešis svarus, mano juosmens linija pastebimai mažiau minkšta. Bet aš vis dar prarandu riebalų visur kitur: krūtinės, rankos, kojos, galinės, veido, visur. Taip ji veikia.

mesti svorį per savaitę sveiku būdu

Taigi nereikia patekti į taškinio mažinimo mitą. Jei norite prarasti svorio kūno riebalų, turėsite sumažinti bendrą kūno riebalų procentą, kuris beveik visada reiškia svorio netekimą. Išskyrus atvejus, kai jūs išeinate iš formos, tai tikrai, tikrai sunku pridėti daug raumenų, o taip pat prarasti svorio.

Riebalų dietos esmė. Ketogeninė mityba — tai valgymo planas, kai yra valgoma daug riebalų, bet labai griežtai ribojami angliavandeniai, tam, kad energijai pagaminti organizmas naudotų ir degintų kūne susikaupusius riebalus. Pradėjus laikytis ketogeninės dietos, jau po pirmų kelių dienų organizmas pereina į ketozės būseną.

Kas mus veda prie antrojo taško: Jei norite prarasti pilvo riebalus, jums reikia numesti svorio. Jei laikysis toliau pateikto plano, jums nereikės prarasti tiek daug svorio, kaip jūs manote, nes jūsų kūnas degins daugiau riebalų energijai, bet vis tiek. Norint sumažinti kūno riebalų procentą, reikės prarasti svorio. Negalima eiti į šį mąstymą, kad jums nereikės numesti svorio, nes tai yra patikimiausias būdas žlugti. Taigi, kas yra geriausias būdas prarasti pilvo riebalus ir sumažinti bendrą kūno riebalų procentą?

Vykdykite nevienodą nevalgymo valgį. Pertrūkis nevalgius - tai yra išsamus nevienodos nevalgymo vadovas - tai ne dieta, nors kartu su kalorijų kiekio mažinimo planu galite laikytis nevienodos nevalgymo grafiko. Tai tik kitoks būdas valgyti - ir puikus būdas sudeginti daugiau riebalų ir pakeisti savo kūno sudėtį bei perkelti raumenų ir riebalų santykį į didesnį raumenų procentą. Štai kaip tai veikia. Kai pradėsite valgyti, jūsų kūnas pereina į šėrimo viso gyvenimo riebalų nuostoliai.

Net po to, kai baigsite valgyti, jūs maitinasi maždaug tris ar penkias valandas priklausomai nuo to, ką valgėte, kaip dažnai valgėte, medžiagų apykaitą ir kitus veiksnius. Kai esate maitinasi, jūsų insulino kiekis natūraliai didėja, o kai insulino lygis yra aukštas, paprastai nenaudojate riebalų energijos, nes jūsų organizmui nereikia patekti į riebalų saugyklas - ką tu viso gyvenimo riebalų nuostoliai suteikia jai daug darbo.

Po kažkur tarp trijų ir penkių valandų jūsų kūnas nustoja apdoroti paskutinį maistą. Nėra nieko, ką reikia įsisavinti, todėl insulino kiekis natūraliai mažėja.

Tada kažkur nuo aštuonių iki dvylikos valandų po paskutinio valgio jūsų kūnas pradeda deginti saugomus riebalus. Kodėl greičiau nepradedate deginti riebalų? Biologija kartais yra asilų skausmas; tarsi mūsų kūnai darys viską, kad pakabintų ant riebalų. Taigi, kai esate maitinamoje valstybėje, jūsų organizmui nereikia deginti riebalų; tai kaip riebalų parduotuvės durys yra užrakintos. Kai esate pasninkavę, durys į riebalų saugyklą atsiveria.

Tačiau, norint patekti į nevalgius, reikia 8—12 valandų. Pradėkite dieną su pusryčiais 7 val. Greitas 16 valandų, ir jūs.

Riebalų nuostoliai dėl idiotinių dietos- Riebalų nuostoliai dėl idiotinių dietos

Ir tai, kaip laikui bėgant, galite prarasti keletą procentinių taškų, net jei nesikeičiate mankštos rutinos ir nekeičiate, ką valgote; išlaikyti visus kitus kintamuosius nuosekliai ir nevienodai pasninkaujant, jūs neteksite riebalų. Mokslas sako taip; viename tyrime po aštuonių savaičių dalyviai, kurie laikėsi nevienodos nevalgius valgymo grafiko, prarado 3,5 svaro riebalų, o tie, kurie panašiai dirbo ir paėmė tą pačią bendrą kaloriją.

Kitame tyrime dalyviai viso gyvenimo riebalų nuostoliai juosmens apskritimą nuo 4 iki 7 procentų. Kiti tyrimai parodė, kad nevalgius gali sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų ir vėžio riziką. Be to, kas gali ignoruoti Jackmano mokslą: Norėdami žaisti Wolverine, Hugh Jackman sekė nepastovaus valgymo režimu, kad galėtumėte įdėti viso gyvenimo riebalų nuostoliai nei 20 svarų raumenų, o taip pat pasvirusi.

Įrodant, kad galima pridėti daug raumenų, o prarasti riebalus. Bet tai tikrai, tikrai sunku. Taip: Pertraukiamieji nevalgius. Pertraukiamo pasninko grožis yra tas, kad ten yra tik viena taisyklė: valgykite aštuonias valandas, tada nevalgykite 16 valandų. Kai kurie žmonės pasirenka greitai 18 valandų; pabandykite, kad, jei norite, bet Jeez, tai ilgas laikas eiti be valgymo. Kai nuspręsite pradėti valgyti, tai priklauso nuo jūsų.

viso gyvenimo riebalų nuostoliai

Tai, ką valgote per tą laiką, priklauso nuo jūsų. Tiesiog išsiaiškinkite, kas geriausiai tinka tavo tvarkaraštį ir tavo gyvenimo būdas. Dauguma žmonių laukia, kol jie pabunda pradėti valgyti; man lengviau užtrukti kelias valandas ryte, nei jis turi eiti, pvz.

Be to, jei valgote ryte, prieš valgant, dvigubai sudrėksta dėl riebalų deginimo, nes jūsų kūnas sunaudoja dar daugiau jūsų saugomų riebalų. Kalbant apie tą dvigubą … 2. Atlikite kai kuriuos kardio dalykus ryte. Pagal bent vieną tyrimą, kuriame dalyviai valgė 30 proc.

Daugiau kalorijų ir 50 proc. Daugiau riebalų kiekvieną dieną, nei paprastai, žmonės, kurie naudojosi prieš valgant pusryčius svoris beveik nepasiekė, o jų insulino kiekis išliko sveikas.

Ir vis tik pakeitus gyvenimo būdą įmanoma greitai atsikratyti riebalų nuo pilvo. Štai kelios moksliškai pagrįstos strategijos, padėsiančios atsikratyti riebalų sluoksnio nuo pilvo: Pakoreguokite mitybą Galbūt teko girdėti, kad stangrus pilvas priklauso nuo mitybos.

Tai iš dalies gali būti dėl to, kad jų kūnai visą dieną sudegino daugiau riebalų, o ne tik treniruočių metu, nei kiti tyrime dalyvaujantys žmonės.

Šie faktai papildo įrodymus, kad pratimas, kai skrandis yra tuščias, jūsų viso gyvenimo riebalų nuostoliai degina daugiau riebalų ir visą likusią dienos dalį. Taigi, jei norite, kad galėtumėte daugiau valgyti ir vis dar išlaikyti savo dabartinį kūno svorį, pakilkite anksčiau ir pasinaudokite pusryčiais.

Jei norite numesti svorio, pakilkite anksčiau ir pasinaudokite pusryčiais. Ir jei norite, kad visą dieną išgyventumėte, tikrai viso gyvenimo riebalų nuostoliai prieš pusryčius. Vermonto universiteto mokslininkai nustatė, kad vidutinio intensyvumo aerobinis mokymas, kurio vidutinis viso gyvenimo riebalų nuostoliai susitraukimų dažnis yra apieper minutę padaugėjo, tačiau ne taip, kaip jūs suteršiate - pagerino dalyvių nuotaiką iki 12 metų valandų po treniruotės.

Numesti svorio ir būkite geresnės nuotaikos? Kas to nepasirašytų? Žinau, ką galvojate: Ar tai daroma kiekvieną dieną?

Riebalų nuostoliai dėl idiotinių dietos

Aš negaliu to padaryti. Vienas, taip, galite. Ir du, jei šaudysite septynias dienas per savaitę, bet valdote keturias ar penkias dienas per savaitę po 20 minučių vidutinio širdies pirmojo dalyko ryte, jūs vis dar einate į priekį. Ar HIIT mokymas vyksta bent tris kartus per savaitę.

Didelio intensyvumo intervalo treniruotė yra pratybų rutina, kuri sujungia vidutinio intensyvumo intervalus su didelio intensyvumo intervalais. Čia išsamiai apžvelgiama HIIT mokymo nauda. Kodėl HIIT treniruojasi geriau nei įprastinė širdies riebalų nuostoliai? Kai atliekate širdį tokiu pačiu tempu, jūsų kūnas prisitaiko prie darbo krūvio ir bando išsaugoti kalorijas.

Galų gale, jūsų kūnas nežino, kiek ilgai ar sunkiai planuojate dirbti. Intervalas treniruoja jūsų kūną sudeginti daugiau kalorijų - ir patekti į riebalų parduotuves - nes jis neturi kito pasirinkimo. Mokslas sako taip: Vienas tyrimas Laval universitete rado žmonių, kurie atliko HIIT širdį, prarado devynis kartus daugiau riebalų nei žmonės, kurie nuosekliai dirbo vidutiniškai širdies.

Kaip atrodo HIIT treniruotė? Jūs galite bėgti dvi minutes, šaudyti vieną minutę, bėgti dvi minutes, šaukite vieną minutę. Arba galite atlikti HIIT treniruotę dviračiu arba važiuodami laiptais, o tada bėgdami atgal. Svarbiausias dalykas yra tas, kad jūs trumpai praleisite viso gyvenimo riebalų nuostoliai visus, tada atkursite palaikydami vidutinį intensyvumo lygį, tada vėl eikite.

Tai, žinoma, reiškia, kad negalite lengvai nugara lengvai naudotis treniruokliu. Jūs negalite tiesiog vėjas palei elipsinę.

Jūs negalite tiesiog išmušti 12 pakartojimų iš hantelio bicepo garbanos su penkių svarų svoriu, o jūs tikrinate savo el. Jūs turite viso gyvenimo riebalų nuostoliai sunku. Taip, tai viso gyvenimo riebalų nuostoliai. Tai turėtų. Tačiau "skausmas" yra santykinis. Jei jūs visai nesinaudojote, 20 minučių kelio pėsčiomis sužeisite keletą 30 sekundžių bėgimo intervalų, o tai padės jums geriau formuotis, kad po keliu, kurį galėsite padaryti dar daugiau.

Jei visai nesinaudojate, keturi penkiolika burpees bus sužeisti - ir padės jums geriau formuotis taip, kad po keliu galėsite padaryti dar daugiau. Tai geras dalykas, kai dirbate.

kaip atrodau numesdama svorio kaip deginti įstrižus riebalus

Gerinti tu visa tai yra svarbu. Pradėkite praranda nugaros riebalus per vieną mėnesį ten, kur esate, ir tobulinkite kad. Tobulinimas, bet gerinimas, yra sėkmė. Ir, kai pagerėsite, taip pat sudeginsite riebalus. Atlikite tam tikrą pagrindinį mokymą. Stiprumo treniruotės padidina medžiagų apykaitą tiek pratybų metu, tiek po jo. Sverto raumenų sudegina daugiau kalorijų nei riebalų svaras. Stiprumas treniruoja, kad jūsų raumenys atrodytų geriau, kai jų slėpiantis riebalai pradeda dingti.

Be to, tai tik smagu gauti stipresnį - jūs ne tik jausitės geriau, geriau judate. Ir jūs geriau jausitės apie save. Jei nenorite eiti į sporto salę, tai gerai.

Mokslininkas: mes nepagrįstai bijome riebalų

Jei norite gauti geresnę formą, tai puikus planas, kaip įgyti didesnę jėgą ir mobilumą. Ir nesijaudinkite, kad stiprumo pratimai - arba svorio kėlimas - leis jums gauti didelį gabaritą.

Tai dar vienas mitas.