Riebalus deginantys sveikieji riebalai


numesti svorio lengvai noriu numesti svorio saugiai

Autorius: Žmonės. Ne taip seniai jie buvo demonizuojami, o pastaruoju metu vis dažniau pasigirsta žinių, kad riebalai — svarbi mitybos dalis. Kaip yra iš tiesų, išsiaiškinti padeda womenshealthmag.

scott svorio netekimas praradimo svoris 5 svarai

Mitas: riebalai kenkia Anot dietologės Julie Upton, esama gerųjų ir blogųjų riebalų. Blogieji riebalai, kaip ir blogieji angliavandeniai, nėra naudingi sveikatai. Blogieji riebalai — tai sotieji, kurių gausu perdirbtuose maisto produktuose.

Gerųjų riebalų turi graikiniai riešutai, linų sėmenys ir kt. Organizmui būtinas tam tikras kiekis maistinių riebalų tam, kad tinkamai funkcionuotų smegenys ir kūnas, vyktų hormonų gaminimas, atsinaujintų ląstelės, būtų reguliuojama kūno temperatūra. Riebalai būtini sveikiems plaukamsnagams ir odai.

sida cordifolia riebalų nuostoliai

Mitas: svorį didina visi maiste esantys riebalai Jeigu valgote daug maisto, kuriame gausu riebalų, svarstyklių rodyklė gali kritiškai riebalus deginantys sveikieji riebalai į dešinę. Bet jei stebėsite, kokių ir kiek riebalų suvartojate, situaciją suvaldyti pajėgsite.

Per dieną reikėtų gauti mažiau nei 10 proc.

numesti svorio naudojant avižas sveiki restoranai svorio metimui

Mitas: riebalų gausus maistas didina cholesterolio kiekį kraujyje Sotieji riebalai išties yra linkę didinti cholesterolio kiekį kraujyje, o kiti, tarkim, polinesočiosios riebalus deginantys sveikieji riebalai rūgštys, kurių gausu saulėgrąžų, moliūgų, sezamų sėklose, sojų pupelėse, tunuose, tyrimų duomenimis, cholesterolio kiekį gerokai sumažina, teigia dietologas Scottas Keatley.

Mitas: egzistuoja tik viena riebalų rūšis Panašūs straipsniai 6 daug riebalų turintys produktai, kurie yra sveiki ir naudingi grožiui Nors neretai visi riebalai suplakami į vieną krūvą, iš tiesų yra kelios skirtingos jų rūšys.

Polinesotieji ir mononesotieji riebalai naudingi širdžiai — juos degina kūnas, o sotieji ir transriebalai linkę kauptis organizme kaip riebalai ir didinti kūno masę.

riebalus deginantys sveikieji riebalai

Sočiųjų riebalų randama kokosų ir palmių branduolių aliejuose, svieste ir jautienos, kiaulienos, vištienos riebaluose. Transriebalų randama iš dalies hidrintuose augaliniuose aliejuose, perdirbtuose maisto produktuose.

riebalus deginantys sveikieji riebalai