Rodyklės lieknėjimas


Renkatės badavimo dietą To net negalima pavadinti dieta — tiesiog nusprendžiate sulieknėti greitai ir per dieną suvalgote nebent kelis vaisius, užsigerdami stikline vandens.

kaip eminemas numetė svorio svorio metimo tikslas 3 mėnesiams

Be abejo, kilogramai pradeda sparčiai tirpti, kadangi per dieną gaunate ne daugiau kaip kalorijų. Rodyklės lieknėjimas toks būdas tobulinti figūrą turi nemalonias pasekmes — smarkiai sulėtėjusią medžiagų apykaitą. Turbūt nesunku atspėti, jog netruksite susigrąžinti prarastą svorį.

rodyklės lieknėjimas

Nevalgote pusryčių Pusryčių praleidimas atrodo paprastas būdas sumažinti gaunamų kalorijų skaičių, tačiau to pasekmės kaip numesti svorio esant 28 visą dieną persekiojantis alkio jausmas. Tai gali lemti nesveikų užkandžių kramsnojimą darbo vietoje arba didžiulę porciją kaloringo maisto per pietų pertrauką.

Nuorodos kopijavimas

Tuo tarpu baltymais ir skaidulomis rodyklės lieknėjimas pusryčiai padės susitvarkyti su šiuo visą dieną kamuojančiu alkiu ir išvengti neplanuotų užkandžių, sutrikdančių net ir griežčiausios dietos sekimą. Nesaikingas užkandžiavimas Lengva skaičiuoti kalorijas, kurias gauname iš pagrindinių dienos patiekalų — pusryčių, pietų, pavakarių, vakarienės… Tačiau kaip rodyklės lieknėjimas tie užkandžiai, kurie vis netikėtai įsiterpia tarp jų?

Bulvių rodyklės lieknėjimas draugų namuose žiūrint futbolą, gabalėlis torto darbe švenčiant kolegės rodyklės lieknėjimas, vaiko neužbaigtos ledų porcijos suvalgymas… Tokie maži nuklydimai taip pat sumuojasi, todėl jei nesate užtikrinti, ar sugebėsite suskaičiuoti visas į burną dedamas kalorijas, geriau su savimi turėkite užrašų knygutę arba viską fiksuokite telefono užrašinėje. Užkandžių nebuvimas Prieštaraujame patys sau?

numesti svorio per 1 sav Bonnie Wheeler svorio netekimas

Užkandžiauti būtina, tačiau protingai. Jei visą dėmesį sutelksite į tuos kelis dienos patiekalus, o likusią dienos dalį kamuositės jausdami alkį — nieko gero.

Lieknėjimas sendina: 5 kg prilygsta 4 metams

Užkandžiavimas padeda išlaikyti tinkamą medžiagų apykaitos greitį. Sėdėdami darbe arba žiūrėdami sporto varžybas per televizorių rinkitės riešutus — juose daug sotumo jausmą suteikiančių baltymų.

rodyklės lieknėjimas

Neskubėkite — prieš tai paskaitykite, kiek tame produkte cukraus ir kalorijų. Gali būti, kad net ir mažai riebalų turintis gaminys pasižymės kosminiais kalorijų skaičiais, sparčiai didinančiais liemens apimtį.

rodyklės lieknėjimas riebalų deginimo gladiatorius

Skystos kalorijos Skaičiuodami kalorijas, dažnas žvelgia tik į maistą, visiškai užmiršdamas tai, kas išgeriama. Tai didelė klaida, kadangi įvairios prašmatnios kavos ir alkoholiniai kokteiliai turi daugiau nei kalorijų.

Dietologė: lieknėjimas nesusijęs su dieta

Net ir sultyse bei gaiviuosiuose gėrimuose esančios kalorijos greitai virs papildomais centimetrais. Kas baisiausia — tokie gėrimai apetito neslopina, todėl juos gerdami rodyklės lieknėjimas nesumažinsite suvalgomo maisto kiekio. Per mažas vandens suvartojimas Tai klaida, kurią ištaisyti labai paprasta. Vanduo yra būtinas stengiantis sulieknėti. Dehidratacija lėtina medžiagų apykaitą, o tai reiškia, jog per tą patį laiko tarpą sudeginsite mažiau kalorijų.

Tyrimai rodo, jog 8 ir daugiau stiklinių per rodyklės lieknėjimas išgeriantys suaugusieji numeta daugiau svorio nei tie, kurie tiek vandens neišgeria.

Pagrindinės klaidos, kurios neleidžia sulieknėti

Pabandykite išgerti po vieną stiklinę kiekvieno valgymo ar užkandžiavimo metu. Pieno gaminių atsisakymas Riebus pienas ir sūris lieknėjantiems — ne draugas, tačiau visiškas pieno produktų atsisakymas taip pat turi savų minusų. Kalciu aprūpintas kūnas žymiai greičiau sudegina nereikalingas kalorijas, todėl šio mineralo trūkumas gali tapti priežastimi, kodėl svoris nekrenta arba krenta labai lėtai. Kalcio papildai nepasižymi tokiu pačiu poveikiu, kaip iš pieno produktų gaunami mineralai, todėl neatsisakykite lieso pieno, varškės ar jogurto.

Nevengiate greitojo maisto restoranų Net jei ketinate ten rodyklės lieknėjimas tik salotų. Kažin, ar susilaikysite nenusipirkę kaloringo pieno kokteilio, o ir prie salotų patiekiamas padažas ar apkepta vištiena nėra tokie nekalti, kaip gali pasirodyti.

Vienas užsukimas esant laiko trūkumui gali virsti įpročiu ir visai netrukus į greitojo maisto restoranus užsuksite kiekvienos darbo dienos pabaigoje. Lipate ant svarstyklių kasdien Tai neteikia jokios naudingos informacijos, o be to, gali atimti bet kokį rodyklės lieknėjimas ir motyvaciją stengtis toliau. Daug svarbiau stebėti ilgalaikius kad ir savaitinius rezultatus.

Didžiausios lieknėjimo klaidos ir kaip jų išvengti

Jei užsibrėšite realistišką tikslą pavyzdžiui, per savaitę numesti pusę arba vieną kilogramątai didelė tikimybė, jog užlipę ant svarstyklių neliksite nusivylę ir pakelsite sau nuotaiką. Tuo tarpu rezultatų nerodantis kasdienis svėrimasis greitai pasibaigs dingusia rodyklės lieknėjimas.

Ieškodami stebuklingų detoksikacijos arbatėlių, kupinų sunkiai ištariamų ingredientų, turėtumėte žinoti, kad nėra labai daug mokslinių įrodymų, patvirtinančių arbatos poveikį. Žinote, kas turi mokslinių įrodymų? Sena gera arbata, kurią tikriausiai turite savo spintelėje. Pateikiame septynias arbatos rūšis, kurios gali padėti atsikratyti kelių kilogramų, o jas galite rasti net savo spintelėje ir rodyklės lieknėjimas be įžymybių palaiminimo.

Nerealių tikslų išsikėlimas Jei pasakėte sau, jog per savaitę numesite 10 kilogramų — iš karto užprogramuosite save nesėkmei. Sunkių pastangų dėka atsikratę tik kelių kilogramų, jausitės nepasiekę tikslo ir tikriausiai nuspręsite nebesistengti toliau.

dienos riebalų nuostoliai

Realistiški tikslai yra lieknėjimo pagrindas, todėl jei nežinote, kiek kilogramų numesti yra normalu nepakenkiant sveikatai — pasitarkite su treneriu, dietologu ar tiesiog šeimos gydytoju. Nesportuojate Kai nesportuojate, tai visas viltis sulieknėti dedate tik į dietą.

Kaip Numesti Svorio : Greičiausias būdas 2019

Tačiau pagalvokite — pradėję sportuoti galėsite valgyti daugiau ir įvairesnio maisto. Galbūt kartais pasimėgauti ir vienu kitu desertu, visiškai nesustabdydami nepageidaujamų riebalų tirpimo. Svarbiausia atrasti treniruotes, kurios Jums patiems patinka — juk tai nebūtinai turi būti sporto klubas su sunkiais svarmenimis ir sudėtingais treniruokliais.

Nuo plaukimo iki baleto — bet kuri fizinė veikla padės ne tik lieknėti, bet ir įnešti įvairovės į kasdieninę rutiną.